2014年4月1日 星期二

Pomodoro 蕃茄醬汁基底 [簡單版]

Pomodoro 蕃茄醬,紅醬汁基底在意大利菜式佔一重要地位,很多不同菜式都會用蕃茄醬,配合意大利麵,Pizza 意大利薄餅Polpette 肉丸......

我習慣用新鮮蕃茄,煮好蕃茄醬,入玻璃樽,放雪櫃,一星期內隨時用,全天然自家製,健康有營。

但有時候,用完了雪櫃的慢煮蕃茄醬存貨,但又想煮一頓快餐,這個簡單版蕃茄醬可以用得著了,快快煮一個快速的來救急, 做個蕃茄醬肉丸意大利麵

食材:蕃茄濃醬Tomato Passata, 洋蔥,蕃茄。
 1. 蕃茄用滾水煲1分鐘後,去皮切細粒。
 2. 洋蔥去皮,用blender打碎,用橄欖油煮至軟身。
 3. 加蕃茄粒,蕃茄
 4. 煮15分鐘,黑胡椒,鹽,調味,完成。

突然請客,用這個簡單版Pomodoro 蕃茄醬,做了Polpette di Maiale al Pomodoro 蕃茄肉丸 ,朋友們很喜歡呢。


10分鐘內做好,用蕃茄醬汁基底,烹調法國Bretange Mont St. Michel藍青口/貽貝,配Pomodoro 蕃茄汁。




2 則留言: